Isnin, Disember 21, 2009

Waaa ada orang mengorat aku lagi siot!!!!

Hehehe... tajuk post kali ni ada macam bau-bau terkembang hidung sendiri tak ahahaha. Tapi sebenarnya ni adalah pengalaman sebenar diri saya dan dah banyak kali berlaku tapi nasib baik dan alhamdullilah sebabnya saya masih tak terjatuh ke lembah yang diorang ikuti tu.... Sebenarnya hari Sabtu yang lepas, saya keluar ke pekan Salak Tinggi. Saja-saja ambil angin dan keluar membeli barang keperluan sikit. Sampai di Salak Tinggi tu baru la teringat yang prepaid dah pun kiok so bila ternampak 7-Eleven terfikirla untuk membeli topup. Nak di jadikan cerita masa mintak topup dari mamat pekerja 7E tu saya tersilap sebut topup da(saya pakai tutttttt tapi tersebut tuttttttttttt ekekkeke). Nasib baikla mamat tu belum keyin kan lagi pembelian saya tu, so bolehla tukar dan masa ni pun mamat tu nampak lain macam je. Siap tanya saya lagi, "Abang ni OK ka?". Saya ketawa sajala dah silap saya kan. Masa dia nak beri resit pembelian topup tu alih-alih dia pegi sentuh tangan saya. Terkejut skit(untuk pengetahuan korang saya nie lelaki ahahahhah) sebab cara dia sentuh tu rasa macam nak meraba da ahak. So saya pandang muka dia, dan korang semua nak tahu apa yang dia buat? Hahahahhaha boleh la pula dia pegi kelip-kelip mata dia sambil buat flying kiss beb ahahahhahahahahhah. Aduhai tersentak tengok mamat tu, dan apa lagi cepat-cepatla buat langkah seribu keluar dari 7E tu. Aduyai... tak pasti ni dah kali keberapa saya kena ngorat dek geng-geng 'GAY' ni. Dulu pernah dalam LRT siap kena raba lagi ahahahhah tapi alhamdullilah la saya masih lagi straight walaupun takde awek nie hehehhehehheh So kalau-kalau geng-geng nie ade terbaca kisah saya nie tolonglah ye jaga perilaku tu, jangan ingat semua orang satu kepala macam anda ye.....

Tiada ulasan: