Jumaat, Ogos 21, 2009

Apa kata korang?

Kalau la korang berada dalam situasi mamat atas tu apa yang korang akan buat? Biarkan saja macam mamat kedua tu cakap "Dosa masing-masing?" atau korang halau tak pun maki seranah mamat dua ekor tu ehhehehehheheh? Tapi apa-apa pun harap-harap takde la insan-insan yang jadik macam mamat 2 ekor tu... kalau tak posa pun hormatlah sikit kat orang yang tak posa tu...even kalau ditengok kawan-kawan kita yang tak Islam pun pandai hormat beb. Takde la makan kat depan kita di ofis tu hah! So fikir-fikirkanlah ye...(hehhehe pinjam ayat sapa ek tu cam familiar je ahaks)

4 ulasan:

Yanie berkata...

jalan2 balik... :)

Julietta berkata...

http://www.777seo.com/seo.php?username=alsana

melawat ler kejap..tlg promote to pay ni..lol..tq

mknace berkata...

:) selamat berpuasa

akuribena berkata...

slamat posa semua